غیرفعال کردن به روزرسانی ویندوز ۱۰

محمدرضا شاهدی · 06:51 1400/05/15

اگر می خواهید به روزرسانی خودکار ویندوز ۱۰ را غیرفعال کنید تا باعث به پایان رسیدن ناگهانی بسته اینترنت شما نشود، روی ادامه مطلب کلیک کنید.

برنامه StopUpdates10 به شما کمک می کند تا به روزرسانی های خودکار ویندوز ۱۰ را غیرفعال کنید؛ جالب تر اینکه این برنامه داری یک سرویس به نام Updates Guard است که در پس زمینه ویندوز اجرا می شود و مراقب است تا ویندوز ۱۰ دریافت خودکار به روزرسانی ها را فعال نکند. همچنین برنامه StopUpdates10 به شما این امکان را می‌دهد تا مانع از ارتقای خودکار ویندوز ۱۰ به نسخه‌های جدیدتر شوید.

برنامه StopUpdates10 دارای دو حالت Hard Block و Soft Block برای غیرفعال کردن به روزرسانی ها در ویندوز ۱۰ است. حالت Hard Block همه به روزرسانی های ویندوز ۱۰ را مسدود می کند، اما حالت Soft Block به روزرسانی های خود ویندوز ۱۰ را مسدود می کند، اما امکان به روزرسانی کردن Windows Defender و برنامه های دانلود شده از فروشگاه Windows Store را می دهد.

نکته: ممکن است آنتی ویروس سیستم شما برنامه StopUpdates10 را مسدود کند، در این صورت باید فایل اجرایی آن را در لیست سفید آنتی ویروس قرار دهید. البته این مشکل تنها با محصولات Bitdefender مشاهده شده است.
برنامه StopUpdates10 بدافزار نیست اما از آنجایی که مانع از نصب خودکار به روزرسانی های ویندوز ۱۰ می شود، برخی آنتی ویروس ها آن را رفتار مخرب تشخیص می دهند.

روش غیرفعال کردن به روزرسانی ویندوز ۱۰: برای غیرفعال کردن به روزرسانی ویندوز ۱۰ ابتدا برنامه را باز کنید و سپس روی گزینه !Stop Windows Updates کلیک کنید و بعد رایانه را Restart کنید. به این ترتیب به روزرسانی ویندوز ۱۰ غیرفعال می شود و دیگر هیچ وقت به صورت خودکار به روزرسانی نمی شود.

دریافت برنامه StopUpdates10
حجم: ۲/۱۸ مگابایت

 

منبع: سایت شهر سخت افزار