ایجاد پشتیبانی آنلاین در سایت

محمدرضا شاهدی · 05:02 1400/05/15

اگر می خواهید در سایت خود، پشتیبانی آنلاین ایجاد کنید، گفتینو یکی از بهترین سایت های ایرانی برای ایجاد پشتیبانی آنلاین در سایت است.

گفتینو:
اگر می خواهید یک پشتیبانی آنلاین در سایت خود ایجاد کنید، می توانید با استفاده از گفتینو این کار را انجام دهید. گفتینو یکی از سایت های خوب ایرانی برای ایجاد پشتیبانی آنلاین در سایت است. برای این کار، ابتدا باید در سایت گفتینو ثبت نام کنید، بعد باید از فهرست سمت راست "نصب و دریافت ابزار" را انتخاب کنید و سپس کدی که در جعبه بالای صفحه قرار دارد را کپی کنید و سپس آن را در ساختار سایت خود (فایل HTML سایت)، قبل از قسمت بدنه (قبل از تگ body که در فایل HTML وجود دارد، جایگذاری کنید؛ باید این کد را قبل از تگ

کپی کنید (که ابتدای تگ است)، نباید کد را قبل از کپی کنید، چون اینجا پایان تگ است و قسمت بدنه سایت به پایان رسیده است، یعنی اینطور کد در قسمت بدنه سایت جایگذاری می شود که اشتباه است.
اگر سایت خود را با "ورد پرس"، "جوملا"، "WHMCS" یا "پرستاشاپ" ایجاد کرده اید، می توانید در قسمت "افزونه ها" با استفاده از "شناسه گفیتنو" و افزونه های مخصوص آنها (در این بخش با کلیک بر روی نشانه این سایت ها، می توانید راهنمای استفاده از افزونه و گزینه دانلود افزونه مخصوص آن را مشاهده کنید)  و از گفتینو در سایت خود استفاده کنید.

ویژگی های گفتینو:
🔹امکاناتی همچون ارسال فایل صوتی، تصویر، فیلم و ... (سقف ارسال فایل در بسته رایگان ۳ مگابایت و در بسته های دیگر ۲۰ مگابایت است.)
🔹امکان ارسال پاسخ های آماده نیز وجود دارد.
🔹 ۱۵ روز امکان استفاده رایگان از تمام امکانات وجود دارد، که بعد از ۱۵ روز به صورت خودکار بسته رایگان برای شما فعال می شود، البته شما می توانید متناسب با نیز خود یکی از بسته ها را خریداری کنید.
🔹امکان حذف نام گفتینو از بخش پشتیبانی سایت نیز وجود دارد.
🔹با استفاده از گفتینو شما می توانید به آرشیو پیام های کاربران هم دسترسی داشته باشید (در بسته رایگان، شما تا ۳۰ روز و در بقیه بسته ها شما تا ۱۰۰ سال می توانید به آرشیو پیام ها دسترسی داشته باشید؛ یعنی شما مثلا در بسته رایگان به پیام های قدیمی تر از ۳۰ روز دسترسی ندارید چون آنها به صورت خودکار بعد از ۳۰ روز پاک می شوند).
🔹امکان شخصی سازی پشتیبانی آنلاین نیز وجود دارد (مثلا شما می توانید، رنگ، لوگو یا ... پشتیبانی سایت خود را تغییر دهید).
🔹مشاهده بازدیدکنندگان از سایت (شما می توانید مشاهده کنید که یک کاربر در حال بازدید از سایت است، این امکان کمک می کند که بتوانید به کاربرانی که در حال بازدید از سایت شما هستند، پیام دهید.)
🔹نرم افزار گفتینو نیز برای اندروید، ویندوز ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی و مک وجود دارد. (البته شما از طریق سایت نیز می توانید به پرسش ها پاسخ دهید.)
🔹تعداد اپراتور در بسته رایگان ۱، در بسته استارتاپ ۳، حرفه ای ۱۰ و تجاری ۱۰۰ است. (اپراتور ها همان اشخاصی هستند که به سوال ها پاسخ می دهند؛ مثلا در بسته حرفه ای، سقف اپراتور ها ۱۰ است، یعنی می شود در بسته حرفه ای از ۳ یا ۵ اپراتور هم استفاده کرد، اما نمی شود از ۱۱ اپراتور را در این بسته استفاده کرد.)
🔹امکان انتخاب عکس دلخواه برای اپراتورها (بعد از تغییر عکس امکان حذف آن نیز وجود دارد.)
🔹شما می توانید به صفحه های مختلف، اپراتورهای مختلف اختصاص دهید (مثلا شما در سایت خود یک صفحه آموزشی دارید، شما می توانید برای این صفحه اپراتورهایی را انتخاب کنید، که در این زمینه اطلاعات بهتری دارند و بهتر می توانند به کاربران پاسخ دهند).
🔹امکان امتیاز دهی به اپراتور نیز وجود دارد.
🔹امکان انتخاب عکس دلخواه برای آیکون پشتیبانی (بعد از تغییر عکس امکان حذف آن نیز وجود دارد.)
🔹امکان ویرایش پیام
🔹امکان ایجاد فرم سفارشی (شما می توانید یک فرم ایجاد کنید، که در شروع گفتگو به کاربر نمایش داده شود و کاربر نام، ایمیل یا تلفن خود را وارد کند تا شما بتوانید با او ارتباط بهتری داشته باشید، شما می توانید انتخاب کنید که پر کردن فرم برای شروع گفتگو الزامی باشد یا نباشد. یا می توانید یک فرم ایجاد کنید تا زمانی که اپراتورها آفلاین هستند، به کاربر نمایش داده شود و کاربر مثلا نام، ایمیل یا تلفن خود را وارد کند، تا اپراتور بتواند بعدا از طریق ایمیل یا ... به کاربر پاسخ دهد.)
🔹تعداد مکالمه جدید در ماه، در بسته رایگان ۱۰۰، در بسته استارتاپ ۵۰۰، حرفه ای ۱۵۰۰ و تجاری ۱۰۰۰۰ است. (هر پیام یک مکالمه جدید محسوب نمی شود، بلکه هر کاربری که برای اولین بار از طریق پشتیبانی به شما پیام بدهد، یک مکالمه جدید محسوب می شود.
🔹اگر می خواهید پشتیبانی آنلاین را برای بلاگ (بلاگ بیان) خود فعال کنید باید ابتدا از قسمت امکانات اخیتاری امکان استفاده از کد جاوا اسکریپت را فعال کنید؛ شما با فعال کردن این امکان، می توانید در مطالب بلاگ خود فیلم های آپارات را نیز درج کنید.


نشانی: سایت گفتینو